تور تايلند| تور لحظه آخري تايلند تور تايلند| تور لحظه آخري تايلند .

تور تايلند| تور لحظه آخري تايلند

بهترين هتل هاي تايلند

farapix_com_9b5d04259515c01cc473fcc2e230623e_sarojin_hqroom_ru_2

هتل هاي تايلند

يكي از جذاب ترين كشورهاي جهان است كه در جنوب شرقي آسيا واقع شده است. اين كشور داراي سه فصل آب و هوايي گرم وخشك ، باراني و خنك است. تايلند جاذبه هاي زيباي فراواني را در دل خود جاي داده كه سالانه ميليون ها نفررا از نقاط مختلف دنيا به سوي خود جذب مي كند. به همين دليل گردشگري اولين صنعت اقتصادي اين كشور محسوب مي شود. تايلند به سرزمين لبخند شهرت دارد و اين نشانگر مردم خونگرم و مهمان نواز اين كشور است.

hotel_tailand_1-logo

hotel-clipart-aieRz74KT-thmb هر كدام از شهرهاي تايلند خود به تنهايي منبع زيبايي ها و تفريحات فراوان مي باشند. مهمترين شهرهاي تايلند، بانكوك كه پايتخت آن نيز مي باشد ، پاتايا ، پوكت ، كرابي و سامويي مي باشد.در هر يك از اين شهرها، هتل هاي زيبا و مناسب براي پذيرايي و اقامت گردشگران و مسافران وجود دارد. اين هتل ها شامل همه امكانات رفاهي و تفريحي مي باشند و با قيمت مناسب و هزينه كم در اختيار مسافران قرار مي گيرند.اغلب هتل هاي تايلند به سواحل و جزاير تايلند نزديك مي باشند و به همين دليل دسترسي و استفاده از اين مناطق براي گردشگران آسانتر مي باشد.

hotel_tailand_2-logo

hotel-clipart-aieRz74KT-thmb هتل هاي بانكوك و علي الخصوص هتل هاي ۵ ستاره بانكوك اغلب در خيابان سوخوميت و در نزديكي مراكز خريد بانكوك واقع شده اند. هتل هاي پوكت هنگام كريسمس بسيار شلوغ مي باشد و ترجيحا بهتر است از قبل اتاقي در هتل مورد نظرتان رزرو كنيد. هتل هاي پاتايا هم از زيبايي و امكانات بسيار خوبي برخوردار است. هتل هاي سامويي در ميان جزاير و سواحل زيباي آن بنا شده است.

hotel_tailand_3-logo

hotel-clipart-aieRz74KT-thmb هزينه اقامت در هتل هاي تايلند به طور كلي به شرح زير است :

هتل هاي ۳ ستاره در تايلند از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ بات مي باشند اين هتل ها معمولا كوچكتر و داراي استخر و فضاي سبز يا باغ كوچكتري هستند.
هتل هاي ۴ ستاره در تايلند از ۲۰۰۰ بات به بالا مي باشد.
هتل هاي ۵ ستاره در تايلند از ۴۰۰۰ بات به بالا هستند.

hotel-clipart-aieRz74KT-thmb محدوده كاملي از مكان ها در مناطق آرام يا شهري وجود دارد كه با تغيير فصل، قيمت ها و شرايط و تسهيلات هتل در آنها تغيير مي كند. نكاتي در مورد هتل هاي تايلند قابل ذكر است كه عبارتند از :

آب لوله كشي در تايلند آشاميدني نيست و به همين دليل روزانه دو شيشه آب در اتاق قرار مي دهند كه استفاده از آنها هزينه اي براي مسافر ندارد اما هزينه استفاده از ميني بار به عهده خود مسافر است.
هزينه تماس از داخل اتاق هتل با ايران نسبت به خريد كارت تلفن و سيم كارت بيشتر است.
در زمان اقامت در هتل شما مي توانيد با مراجعه به صندوق هتل ، صندوقي دريافت كنيد و مدارك ، پول و اشياء گرانقيمت خود را بدون پرداخت هزينه در آن نگهداري كنيد.
جريان برق در سراسر كشور ۲۲۰ ولت است ولي دوشاخه و پريزهاي مختلفي در آن مورد استفاده قرار مي گيرد. مسافراني كه با خود وسايل برقي مانند ريش تراش و سشوار به همراه دارند بايد مبدل نيز داشته باشند.
در هتل هاي بزرگ و هتل هاي ۵ ستاره تايلند، ويزا كارت و مستر كارت مورد استفاده قرار مي گيرد.

hotel_tailand_4-logo

hotel-clipart-aieRz74KT-thmb رزرو هتل بستگي به نوع سفر و سليقه شما دارد ، به اينكه سفر شما تفريحي باشد و يا كاري و يا اينكه دوست داشته باشيد به رستوران ها و مراكز خريد تايلند نزديكتر باشيد يا به مراكز تفريحي و ديدني هاي تايلند. در اين بخش به اختصار در مورد هتل هاي تايلند و امكانات و موقعيت جغرافيايي آنها توضيحاتي را ارائه مي دهيم. رزرو هتل جهت استفاده از امكانات و تسهيلات بهتر مطمئنا به نفع شما مي باشد. در صورتي كه با تور تايلند سفر كنيد دغدغه اي بابت انتخاب هتل نخواهيد داشت.

هتل تا فرودگاه بانكوك حدود ۲۰ كيلومتر فاصله دارد, ساختمان اصلي هتل نسبت به ساير هتل هاي بانكوك مدرن تر است و از بتن و شيشه ساخته شده لابي بسيار بزرگي دارد و در شب با هزار چراغ روشن مي شود. مقدار زيادي از فضاي نشيمن، و يك سالن در لابي وجود دارد و از همه مهم تر اينكه كارمندان فضاهاي عمومي هتل, گرم و مهمان نواز هستند، طيف گسترده اي از امكانات و خدمات ارائه مي دهند.

۶۹۲۰۰۱۰۴-qpr

اتاق هتل :
اتاق ها بزرگ و زيبا هستند هر اتاق را منعكس كننده يك محيط مدرن تايلندي با رنگ گرم فرش قهوه اي و نورهاي سبز است دكور و چيندمان پست مدرن اتاق ها كه با ظرافت طراحي شده اند, يك فضاي آرامش بخش را ايجاد مي نمايد. از پنجره هاي اين اتاق نماي زيبايي از ديدني هاي شهر خواهيد داشت.سوئيت ها فضاي بيشتري از اتاق استاندارد ارائه ميدهد اما تنها تخت ها دو نفره هستند. تمامي واحدها مبلماني از چوب ساج و امكاناتي مثل تهويه‌ي مطبوع مركزي، گاوصندوق، وسايل تهيه‌ي چاي و قهوه، خط تلفن بين‌المللي مستقيم، تلويزيون، يخچال و حمام با سشوار اختصاصي و وسايل بهداشتي دارند.

۱۶۸۳۵۰۱۶-qpr

۶۹۲۰۱۴۴۱-qpr

۱۹۷۰۳۷۵۶-qpr

سرگرمي و تفريحات هتل :

مركز آبگرم ايندرا با ويژگي هاي ماساژ سنتي تايلندي، مواد بهداشتي براي سلامت بدن و استراحت فضاي مناسبي است. مهمان همچنين مي توانيد در باشگاه ورزش هتل تمرينات ورزشي خود را پيگيري كنند ، ميز بازي اسنوكر و بيليارد در هتل وجود دارد و سفرهاي يك روزه در ميز تور لابي هتل برنامه ريزي ميشود مركز كسب و كار به صورت ۲۴ ساعت باز است مجموعه اي از نمايش هاي تايلندي كلاسيك براي مهمانان برگزار ميشود.

۱۶۸۳۴۸۵۲-qpr

رستوران :

وعده هاي غذايي مختلف انتخاب هاي گسترده اي در رستوران هتل با صندلي و ميزهايي از جنس چوب ساج سالا تايلندي ارائه ميشود يك فضاي منحصر به فرد كه در آن سعي كنيد طيف وسيعي از غذاهاي تايلندي را امتجان نمائيد و در شب لذت بردن از موسيقي كلاسيك تايلندي همراه با نمايش سنتي تايلندي و صرف شام جالب است صبحانه و ناهار را ميتوانيد از بوفه‌ انتخاب كنيد.

۵۵۴۳۴۴۰-qpr

۵۵۲۹۳۱۹۳-qpr
اطلاعات محل سكونت :

۱ كيلومتر به مركز شهر بانكوك

۳۳ كيلومتر ب فرودگاه Suvarnabhumi

۱ كيلومتر به ايستگاه راه آهن makasan

۵۵۲۹۲۹۰۷-qpr
امكانات تفريحي هتل :

استخر روباز ،باغ، تراس خورشيد ،تراس ،سونا ،مركز تناسب اندام، آبگرم و سلامتي، مركز ماساژ

 

هتل برادرز رزيدنس پوكت يكي از هتل هاي ۳ ستاره پوكت مي باشد كه ۵ دقيقه از ساحل پاتونگ فاصله دارد.امكانات رفاهي اين هتل شامل ماساژ ، جكوزي ، استخر روباز ، ايوان مخصوص حمام آفتاب مي باشد.اين اقامتگاه داراي ۵۲ اتاق مي باشد.

هتل برادرز رزيدنس پوكتاتاق هاي هتل داراي تراس هستند و داراي اينترنت رايگان مي باشد.لباس هايتان براي شستشو به لباسشويي هتل بسپاريد.اتاق هاي هتل عاري از آلودگي سيگار هستند.

هتل برادرز رزيدنس پوكت

هتل برادرز رزيدنس پوكت

در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.بعد از يك روز كاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل كنيد.رستوران وسالن غذا خوري هتل هميشه آماده پذيرايي از شما هستند.

هتل برادرز رزيدنس پوكت

امكانات هتل برادرز رزيدنس پوكت

نظافت اتاق
سرويس اياب و ذهاب (مشمول هزينه)
لاندري
استخر روباز
آمادگي پذيرش ۲۴ ساعته
پذيرش و ترخيص اختصاصي
خدمات ATM
تورهاي داخلي
كافي شاپ
مجهز به آسانسور
كافي شاپ مخصوص تنقلات
انكافي شاپ كافي شاپ و چمدان
تراس
تحويل سريع اتاق
ريلكسيشن با ماساژ
اتو كشيدن البسه
سالن غذا خوري
انتقال از فروگاه
سيستم تهويه اير كانديشنر
خدمات كپي و ارسال فكس
سالن غذا خوري
حمام آب سرد و گرم
صندوق براي نگهداري اشيا گرانقيمت
اتاق هاي عاري از آلودگي سيگار
تراس براي حمام آفتاب


برچسب: ارزان ترين هتل هاي تايلند، امكانات هتل هاي تايلند، بهترين هتل هاي تايلند، تصاويري از هتل هاي تايلند، گران ترين هتل هاي تايلند، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۵۹:۲۵ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :